Teksti suurus
Reavahe
Kontrastsus
  • Koolitus
  • Tööalane
  • Koolitus
  • Tööalane

Edukas müük: positiivne kliendisuhtlus, mõjus e-kiri ning müügipakkumine

Kastani 39, Tartu

vaata kaarti

R 15. märts 2024 | 09:30 - T 23. aprill 2024

366 €

Koolituse eesmärgiks on pakkuda osalejatele põhjalikku ülevaadet klienditeeninduse olulistest põhimõtetest ning anda vajalikud teadmised, kuidas kujundada efektiivseid e-kirju ja müügipakkumisi.

Koolitus keskendub praktiliste oskuste arendamisele, et osalejad saaksid paremini mõista kliendisuhete dünaamikat ja õppida, kuidas tõhusalt suhelda nii ettevõtte sise- kui ka välisklientidega.

Sihtgrupp
Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Kursuse sisu
Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
erinevad kliendid ja nende ootused;
müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
kliendisuhte loomine ja hoidmine;
kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset tundi

e-kirja kirjutamise põhireeglid;
e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.
Muu info

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

Loe lähemalt

EST
Asutus:
Reiting PR OÜ
Aadress:
Kastani 39, Tartu
Kontaktisik:
Hellika Rohtmets
Telefon:
5332 6481
E-post:
E-post
Veebileht:
https://www.reiting.ee/