
Tutvustus
Sihtgrupp
Koolitusele on oodatud huvilised, kes soovivad tööle asuda müügiesindajana, kliendihaldurina, müügiedendajana ja vajavad müügitöö alaseid teadmisi tööle asumiseks või oma ettevõttes müügi edendamiseks. Eelnev müügitöö kogemus ei ole vajalik.
Kursuse sisu
sissejuhatus müügiesindaja töösse. Müügiesindajale esitatavad nõuded;
äri-eetika;
organisatsioonikultuur ja suhtekorraldus.
klienditeenindusprotsess. Teenindaja rolli ettevõtte esindajana. Erinevad kliendid ja nende ootused;
telefonimüük ja isiklik müük;
turunduskanalid ja turundustegevused. Koduleht. Ärimeedia. Kujundamine, masspostitused, kliendibaasi koostamine, uudiskirjad
müügistrateegia ja müügikorraldus. Turuanalüüs. Kliendivajaduste väljaselgitamine. Segmenteerimine, väärtuspakkumine, tooteportfell. Müügimeeskonna töö korraldus. Müügiplaani koostamine;
müügiprotsess. Müügiprojekti juhtimine. Analüüs;
müügipsühholoogia ja müügitehnikad. Closingu tehnikad. Juurde-, rist- ja lisamüük;
meeskonnatöö. Eduka meeskonnatöö põhimõtted. Grupikäitumise põhimõtted;
suhtlemis- ja koostööoskused. Eduka suhtlemise reeglid. Eneseväljenduse peamised põhimõtted. Eduka kuulamise reeglid;
konfliktijuhtimine ja läbirääkimised. Läbirääkimiste etapid ja strateegiad. Konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused.
arvutiõpe. MS Word. MS Excel. MS PowerPoint. Pilveteenused ning nende rakendused müügitöös. Kliendibaasi haldamine;
kliendisuhete juhtimine ja CRM. Kliendihaldustarkvara kasutamine. Kliendibaasi loomine. Kliendi rahulolu
tööalane korrektne eesti keel.
tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites jpm.
Muu info
Koolituse hind sisaldab elektroonilisi materjale ning edukale lõpetajale tunnistus või tõend
Asukoht kaardil
Korraldaja
- Asutus:
- Reiting PR OÜ
- Aadress:
- Kastani 39, Tartu
- Kontaktisik:
- Hellika Rohtmets
- Telefon:
- 5332 6481
- E-post:
- E-post
- Veebileht:
- https://www.reiting.ee/